Kızlar bu konu ciddi anlamda sinirlerimi bozmaya başladı 10+4 hamileyim ve cinsiyet hakkında saçma sapan şeyler uydurup söyleme başladılar biri diyor ki senin mide bulantın kusma çok kesin kız diğeri daha göbeğin çıkmamış kız erkek olsaymış hemen belli olurmuş öbürü diyor yüzün güzelleşti erkek siz böyle şeylere inanıyor musunuz bunların gerçeklik payı varmı bu arada cinsiyetin benim ve eşim için hiç bi önemi yok kendilerine göre tahmin yürütüyorlar dizinde fikirlerinizi merak ettim