Fgbebek-1 Arkadaşlar ben sürekli rüyamda kız bebek görüyorum. 28 haftalık olduk cinsiyetimiz erkek bebek sebebi nedir çok takılıyorum artık yani sürekli kız bebeğim olacağını görüyorum . Böyle olanlar var mı ben gibi ☺️
Cinarsaitinannesi Fgbebek-1 ben benimde oğlum oldu hep rüyamda kız gördüm bilinç altı belki kız istemişsindir ondan goruyorsundur
Dillloooo Fgbebek-1 ayyy bende. 26 hafatmdayın erkek cinsiyeti. Rüyamda kız bebek doğuruyorum 😂 kafayı yiyiceö bende çok taktım yaaa. Senin oğlun mu oldu kızın mı
Mahsev3108 Fgbebek-1 bende öyleyim ama benim bebeğimin cinsiyeti daha belli değil ama sanki erkek gibi geliyor bana içimde böyle bi his var