Özel hastane takipliyim. Genelde özelde de tahmin üzerinden gidiliyor yani benim öyle oldu hatta 16 haftalık olmama rağmen henüz cinsiyet kesinleşmiş değil bebiş net göstermiyor. Bir de her devlet hastanesi mi bilmiyorum ama bazılarının cihazları eski oldugu için belki görmekte zorlanıyorlardır.