Merhabalar 5 haftalık hamileyim. Maalesef farenjit oldum iltihabım var. Doktor cefaks antibiyotik yazdı. Kullanmak istemiyorum ama hastalıkta 5. Günüm enfeksiyon daha çok zarar verir diyorlar benim gibi geveligin ilk aylarinda antibiyotik kullanan oldu mu?