Konuşmuyoruz ki hiç aramadılar beni yakın zamanda ben de aramıyorum onları babasıyla konuşuyodu dün eşim babası söyledi insanlar gerçekten çok düşüncesiz ya görümcemin iki tane çocuğu var zaten evine daha bi kere misafir gelmemiştir hamilelikleri de hep yatarak geçmiş kendi kızlarıda gebelik geçirdi ondan bari biliyolar anlarlar dicem ama yok anlamıyolar demekki