Kızlar kafam çok karışık adetim biteli 10 gün oldu ve ben dün regl oldum ama çok yoğun değil. Normalde adetlerimde çok karın ağrım olur kıvranırım ama bunda herhangi bir karın ağrısı yok şaştım kaldım. Benim gibi bu durumu yaşayan varsa bilgi verebilir miiii??