Naz12- Albayrak09 ben tüp bebek tedavisi görüyorum doktorum bana omegrav verdi çok güsel bir ilaç içeriği baya güzel araştırmanızı tavsiye ederim 🌸
miray1995 Albayrak09 Regenesis Max kullanıyorum doktorum yazmıştı. Çikolatalı zorlanmadan yutuyorum ♥️
Eylul_- Merhaba Pregnom yazıldı bana normalde omega3 koku ve tat şikayetleri duyuyorum ama benim ilacimda öyle bisey yok tavsiye ederim