ummuhan3 ben 28 de evlendim 34 de kendi isteğimle anne olmaya karar verdim. Ama bu süreçte aileden herhangi birine konuşma hakkı tanımadım. Babamlar, kayınvalidemler cocuk ne zaman diye sorduğunda bu eşimle bizim özelimiz bu soru bana cok ayıp geliyor. Bir gün karar verip olduğunda zaten herkesin haberi olur merak etmeyin diyordum. Bir iki defa böyle söyledikten sonra kimse bidaha soramadı. Öncelikle çevrenizdekilerin bu soruyu size sorma cüretinde bulunmasını engelleyin. Soruyu duydukça daha cok strese girersiniz. Yaşa gelince bence bunu takmayın kafanıza. 40 yaşında da birçok kişi anne oluyor. 2 yıl düşünmediğiniz içinde pişmanlık yaşamayın, demekki doğru zaman değilmiş ve çocuktan önce evliliğe adapte olmak herseyden daha önemli bence.. İnşallah Allah gönlünüze göre en kısa sürede evlat sahibi olmanızı nasip eder 🙏