Merhaba kızlar ben 7 haftalık hamileyim son günlerde kalbimin çarptığınu resmen dışardan hissediyor sanki kulağımla duyuyorum. Geceleri resmen beni uyutmuyor kalbimin çarpışını hissetmekten uyuyamıyorum. Sabaha karşı zor uyuyorum uyandığımda da elim ayağım titryor gibi oluyor. Doktorum hamilelikte olabilir ama istersen bir kardiyoloğa görün dedi henüz gitmedim sizlerden de aynı sorunları yaşayan var mı