Kızlar Allah aşkına bna bir bilgi verin yaşım 26 dokuz aydır deniyoruz olmuyor gidip hormon testi yaptırdım fsh 10.25 çıktı doktor bir sorun olmaz dedi amh bile istemedi ultrasondan yumurtalıklarima baktı yumurta sayın iyi dedi ama bn dünden beri ağlamaktan için dışıma çıktı bu değerle hamile kalabilir miyim doğal yoldan