hayallliiim Kızlar analık ödemesi kaç ay yatıyor birde herkes ay ay yani parça parça mı aldı arkadaşta özelden sigortalı tüm aldı o
miray1995 hayallliiim doğum sonrası devlet tarafından ödenen süt parası ve doğum ücretini mi diyorsunuz
Cerentuna 3prensesannesi__ doğum parasını doğumdan sonra 1 kere toplu şekilde alıyorsunuz her ay yatmıyor
Cerentuna 3prensesannesi__ bende daha doğum yapmadım. Herkes farklı ücret alıyor bildiğim kadarıyla sigortanız ne kadardan yatıyor vs bi sürü şeyi var onun muhasebeciniz ile görüşebilirsiniz