Melek__55 Bunun doğruluğu tartışılır ki zaten kız erkek olması böyle şeylerle değerlendirilemez. Ben tedavi ile hamile kaldım, çatlatma iğnesinden iki gün önce değerlendirdim, iğneden bir sonra üç gün üst üste değerlendirdim ve şuan oğluşumu bekliyorum. Yani nasip tamamen boşuna böyle şeylerle kafanızı yormayın.