Tiiffany büyük olay atlatmışsınız , neyse ki sağlıklısınızdır umarım şu an 😇 gerçekten bu tarz yaklaşanlara o kadar sinirleniyorum ki, yani açılma olmayabilir, sancı gelmeyebilir. Anormal bir durum değil. Normal de doğum olabilir, sezeryan da olabilir. Bir zorunlu durumlar var , isteğe bağlı olabilir. Kadınların kendi kararlarına, bedenlerine, düşüncelerine saygı duymayı ne zaman öğrenicez bilmiyorum. Eğer suni sancı ile açılma olmassa mecburi sezeryana alıcak doktor dediğim de çevrem de ne kadar diplomasız doktor varmış bende onu gördüm şu süreçte. Allahtan eşim ailem ve ben bunlara takılmayan kişileriz. Ki takılsalar da çok umrumda değil açıkçası:) bebeğimin ve benim sağlığım herşeyden önemli,