Nazugrak16 Kizlar benim göbek fazla yok o yüzden mi bebek hala ters doktor bekleyelim dedi döner miş insallah
nur34_ Nazugrak16 hic alakasi yok kuzum gobekle bebegin pozisyonu yapinla alakali bnde suan 36 haftadaym gobusumu gormeni isterdim 6 ay gibegi gibi oyle söyleniyor
Nazugrak16 nur34_ banada öyle diyorlar hatta 2 ay kaldı diyince şaşırıyorlar bazıları doğum yaptım saniyor
Nazugrak16 nur34_ benimde daha yeni bu ay çıktı başta zayifladim en son 3 kilo aldım ayın 5 inde kontrol var bakalım nasıl olduk iç karın genis galiba benim
nur34_ Nazugrak16 bnde ayni sekil dar giyince belli ediyor haliyle ama disaridaykn azicik salas giydigim icin kimse hamile oldugumu anlamıyor bnmde yapim cok musait kilo almaya davul yutmus gibi olurum diyordum ki yanildimm sadece topucuk bi gobek oldu
Nazugrak16 nur34_ benimde şuan karpuz yarışı şekli gibi hatta eşim çok kilo Alican bilmem ne derdi hiç olmadı aldığımda çabucak gider diye düşünüyorum şahsen
nur34_ Nazugrak16 evet kilo almamanin payi buyuk zaten el kol sismesigi icin daha zayif duruyor haliyle insan bende 3 hafta kaldi dogumuma 6 kg tek aldim simdiye kadar