Senaa25 Arkadaşlar merhaba burda çoğu kişi bebeğime erkek demişti bende hep erkek hissettim ama 14. Hafta da doktor bu bebek %98 kız dedi eğer pipisi küçük ve herhangi bir rahatsızlık yoksa dedi
Senaa25 Mustafayigitvebeytugannesi ayy inşallah doğrudur bidaha değişmez sabah bi postta okudum çoğu kişi detaylı da değişti yazmış kafam karıştı
Nurdan11_ Senaa25 14.haftamda bana da erkek dediler 20 gün sonra detaylı ultrasona gideceğim. Açıkçası bekliyorum değişir diyorlar bana da ama erkek cinsiyetin değiştiği çok nadir kafamı karıştırıyolar
Mustafayigitvebeytugannesi Senaa25 bazen olabiliyormuş bana denk gelmedi keşke bana denk gelseydi de üçüncü gebeliğim kız olsaydı. 🙂
Senaa25 Nurdan11_ 14. Haftadan sonra hiç kontrole gitmediniz mi acaba benimde aynı şekilde kafamı karıştırıyorlar
Senaa25 Mustafayigitvebeytugannesi olsun yeter ki sağlıklı evlatlarımız olsun kız erkek önemli değil rabbim hepsini hayırlı evlat eylesin ❤️🫶🏻
Nurdan11_ Senaa25 detaylı ultrason için randevu aldık işte 17 haftadayım. Serklaj oldum ondan sonra 17 nisan randevum
Betista https://imgyukle.com/i/QvrOxI Burda 7 haftalık. Şimdi 11 haftalık olduk bu hafta belli olucak cinsiyet inşallah. Meraktan ölüyorum
2cocukluanneeee Betista inş öğrenirsin biz 18 ci haftada bile öğrenemedik göstermedi kendini 19 +1 deyiz perşembe günü gidicez inş gösterir bakalım
Betista 2cocukluanneeee biz fetal dna testi yaptırdık orda x ve y kromozomundan hesaplayıp söylüyorlar.