Hazinem Muhammedamine bnda söyledi çıkar çıkmaz unuttum doktoru da aramaya çekindim 3 gibi diye hatırlıyorm ama yarın arayıp sorcm 🙂
Muhammedamine Hazinem benim çok düşük olduğu için 10 damla içiyorum ama normal seviyelerde olan gebeler 3 damla kullanıyor arkadaşım da 3 damla içiyordu
Hazinem Muhammedamine anladım cnm doktorum kullanılması gerek diye verdi öyle değerime bakmadı yani tok içiyorsun değil mi
Muhammedamine Hazinem evet canım yemekten 1-2 saat sonra içiyorum . Neredeyse tüm gebeler kullanıyor Ben 7. Haftadan beri kullanıyorum şu anda 31+4 haftalık olduk