Canım ben Şehir Hastanesi’nde Abdi Bey e gittim ama pek memnun kalmadım açıkçası. Gittiğimde 6 haftalıktı kalp atışını duyarız diye eşimle girmek istedim fakat eşimi almadılar yanıma. Sonuçta ilk gebeliğim ve heyecanımı eşimle de paylaşmak isterdim. En azından ekranı videoya alayım dedim zor bela izin verdi diyebilirim.2 dk ultrasonda bakıldı. Folik asit verip yolladı. Ben normal zamanlarda da kan değerleri düşük bir insanım ve durumumu anlattım. Kanımda vitaminlerim düşük, kanım düşük. Bunları söyledim. Şuan onlar için takviye veremeyeceğini söyledi. Açıkçası bebek hakkında pek bir şey öğrenemedik. Geç döllenme mi olmuş, herhangi bir sorun gözüküyor mu bu sorularımız yanıtsız kaldı. Bir folik asit için doktora gitmiş olduk. 😁