Aecer hayır benimde ilk hamileliğim 😅 yaa ben genel olarak memnunum net bir kadın bana göre duymak istediğimi değilde neyse onu söylüyor iyi ya da kötü farketmeksizin. Bende çevremdekilere bakıyorum doktorları daha bir canım cicim modunda daha bir kibarlar mı desem samimiler mı desem bilmiyorum 😄 29. Haftadan sonra da doktor arayışına girmek istemiyorum ve Bahar Hanım la anlaştığımı düşünüyorum 😅 yiyecek ve kilo dışında 🙉 bende Bahar Çelen e tavsiye ile gitmiştim