nur34_ ben 24.haftaya kadar prilamla durdum tam seviniyordum 7 8 haftadır iyiyim diye midemin baskısı yüzünden kusma bulantı yine geldi şu an 34 haftaligm 2 3 haftadır idare etmeye çalışıyorum ara sıra iciyorum ama kusmaktan da çocuk gelisemiyo4 diye korkuyorum ilacı içmekle içmemek arasında kaldım 😢