cagrIrmakEsra40 Kızlar çanta hazır ama hastane çıkışı ne giyilir onu koymadım bi. Ne yır şeyler giyiliyor ne almam lazım çıkış için.
glam cagrIrmakEsra40 hastaneye giderken giydiklerimle çıkarım. Çok rahat, sıkmayan hamile taytım var onu giyerim. Sezeryan olacam, dikişlerimi rahatsız etmez
eymenimoglusum Ben hamilelikte aldigim taytimi alirim diye dusunuyorm rahat rahat cok sıkı bisey giyilmez heralde kis zaten benim dogumum
cagrIrmakEsra40 eymenimoglusum benimde aynı son 32 gün bende hamile siyah eşofman koyum üstüne bol rahat birşey alayım o zaman.
Armgn Hastaneye giderken o telaşla ne giyeceğimi kestiremediğim için taytımı da yazın almıştım yazlık kışın hastane çıkışı olur mu ki bilemedim benimde kafam karışık bu konuda 😊
Mervisss Bebek için 1 adet 10lu 1adet 5li hastane çıkışı 1 ince 1kalin battaniye 10 tane yeni doğan Bezi Islak mendil 1tane Müslin örtü 3 tane yedek zıbın 1 tane alt üst takım 2 tane çorap 2 şapka Emzik, 3 tane ağız mendili Her ihtimale karşı Bebek pudrası Hastane çıkışı içinde puseti alicam yanıma KENDİ CANTAM 1 tane pijama takımı 1tane güzel gösterişli lohusa takım 😄 1paket (uzun) Orkid 1 paket göğüs pedi 4 tane hasta bezi 4 tane iç çamaşırı Terlik 2 tane çorap Haftaya doğum yapicam inşallah soğuk olur diye şal koydum Hastaneden çıkış sırasında giymek içinde bı eşofman altı bide uzun tunik koydum Telefon şarj aleti unutmayın sakın 😉😉😉