33+2 haftalığım 32 nin başlarından itibaren kaşıntım başlamıştı, önce karnım büyüdüğü için kaşındığımı düşündüm. Çünkü tatlı ve kaşıdığımda duran bi kaşınmaydı. Sonra kaşısamda fayda vermeyen bi kaşınmaya döndü ve tüm vücudumda olmaya başladı. Doktorumla iletişime geçtim ve hareketlerini takip et azalma olursa en yakın hastaneye acilden nst için git dedi. Pazar gecesi epey bi azalma olduğunu farkedince gittim ve nst ve kan tahlili sonucum için acildeki doktor “durumun sıkıntılı, yerinde olsam hemen araştırma hastanesine giderim. Muhtemelen yatış verirler” dedi. Gece 03:00’te Zeynep Kamildeydim. Yatış verdiler. Gebelik kolestazı tanısı konuldu. Karaciğer enzimleri yüksek çıktı ve açlık safra asidi 0/10 arası olması gerekirken benim 70 çıktı. Deoxykol kapsül verdiler tedavi olarak. Tekrar kan verdim ve 35’e düşmüştü. Hala yüksek.. Bu durumu bilen yaşayan var mı aranızda ? Tedavi ile düşürmeye çalışacaklar, işe yaramazsa bebeği almaları gerekecek. Çok endişeliyim, tecrübeli annelerden cevap bekliyorum, diğerlerinden de dua..