Kızlar merhaba bende riskli gebelik yaşadığım için 1 aydır yatıyorum 10+1 olduk. Mide bulantım veya aşırı bı yeme isteğim olmadı kilo almadım tartıda aynıyım ama kalinlastim ödem muhtemelen. Sutyenlerim olmuyor şimdiden emzirme sütyeni kullanıyorum. Almamak için dikkat etsem hiç almamak mümkün mü veya sağlıksız bir durum olur mu zaten 80 kiloyum 90 i görmek istemiyorum