ozzlemk herkeste aynı problem 1 haftadır felaketim daha iyileşmeyi bırak sol kulağım tamamen tıkalı ne yaptıysam fayda etmedi antibiyotik kullanıyorum 1 kutu nerdeyse bitti bence en iyisi doktora gidip bir serum yemen en iyi o geliyor antibiyotik de iyi geliyor