Bazen yatmadan, bazen gece yatarken yiyorum. Yemek zorunda hissediyorum kan şekerim düşüveriyor. Kan şekeri düşünce de uyunamıyor yada gece elli kez uyanıyoruz. O sebeple her diyetisyenin ve hekimin önerdiği gibi karbonhidrat + protein birlikte alıyorum ara öğün gibi. O da bir dilim tam buğday ekmek + yeterli peynir diyebilirim.