Kizlar benim karnım bı sertleşiyor bi yumusuyor uyutmadi beni bu düşünce bu sancı mi oluyor benim erken doğum riksim var sabah hastaneye gidiyim bi ağrım yok ama 10 dakika veya yarım saate bir karnım sertleşiyor hemen ardından yumusuyor saat gece 4 ben hayla uyuyamadım sanciyi araştırmaktan bebekte sancı mi var acaba? Perşembe günü randevum var o zamana kadar beklemelimiyim acaba yoksa gitmelimiyim sancimi bu lütfen yaşayanlar bilgiler bana fikir versin 😑🙏🏼😥