14+6dayız gece tam yattım sağıma dönmeye çalışırken pijamam altıma toplanmıştı onu düzeltmeye çalışırken dönemedim şöyle hafif zorladım bi tık yatakta zıplar gibi oldum ama sağ alt karnım çok acıdı. Şimdi uyandım hala acıyor biraz… bir şey olmuş mudur? Çok korktum sürekli ya Rakib çekiyorum 🥲