Mervesrsy Kızlar düşük yaptıktan ne zaman sonra kendinize geldiniz eşinizle ilişkiniz devam etti ve doktor muayenesine ne kadar sonra gittiniz
gamzecee Mervesrsy adet olana kadar zaten doktor önermiyor sonrasındaysa genetik test ve pıhtılaşma için test yaptırın kesinlikle önerim
mervegrk gamzecee ben cuma günü kürtaj oldum, yarına randevu aldım pıhtılaşma testi için. Genetik testini eğer patalojiden aksi bi sonuç gelirse mi yaptırmak mantıklı? Cuma ögreneceğim daha pataloji sonucunu cunku.
gamzecee mervegrk yok normal gelirlerde yaptır benim ki normal gelmişti ama genetik testimizde sıkıntı çıktı ve tüp bebek yaptırdık hiç yoktan birşey varsa önceden önlemini alırsınız yoksada zaten doktorun tavsiyelerine göre devam edersiniz
mervegrk Bir hafta sonra gideceğim kontrole ben doktorum öyle söyledi. O kontrolde soracağım doktoruma ilişki ve korunma sürecini. Kişiden kişiye rahmin durumuna göre değişiyordur diye düşünüyorum.
Mervesrsy mervegrk ben de öyle düşündüm 1 hafta sonrasında randevu alacağım ama başka doktora gorunecegim zaten degıstırmak istiyordum