Gm1709 Merhaba anneler detaylı ultrasonu kaçıncı haftada yaptırdınız ben 22 hafta oldum henüz doktorum hala yapmadı kaç haftaya kadar yapılıyor biliyor musunuz?
2_evlatyolda Gm1709 beni 21 haftalıkken gel dedi 24 ü geçmesin dedi 7 nisanda kendi doktoruma yaptırcam başka Bi odada Baska Bi cihaz ile bakcakmış öyle dediler fiyatıda müthiş 1750 🤰🏼👶🏼
Ayssayss Ben 22. Haftamda yaptırmıştım. 24 son diye biliyorum yapılması için. Normal kadın doğum doktorunuz yapmıyor zaten, onun için ayrı uzman bi doktor bakıyor. Kendi doktorunuzun varsa bilemicem tabi orasını
momyseker Bazen yoğunluktan dolayı doktorlar size söylemeyi unutuyorlar. Siz hatırlatın bence. En ideali 22. haftada oluyor çünkü 🙏🏻