Kardelenim53 kendi tecrübemden yola çıkarak konuşuyorum.4 5 aylık evliydik manyak gibi benek istiyorduk varya artık pisikolojim alt üst olmuştu niye çocuğum olmuyor falan diye hergün gebelik testi ve yumurtlama testi yapıyordum neyse bigün çok istiyorum diye mi ne adetim 5 gğn geçikti ama tüm belirtiler mevcut gibiydi neyse 5 günün sonunda adet oldum hatta düşük sandım çünkü lekelenmeydi falan tabi tecrübemde yoktu neyse baktım gebe değilmişim,gurbet geliniyim tam 2 ablamda burda ama çevrem falan yoktu evde bunalıyordum aile apartamnıudı devamlı inmekten de sıkıldım en son memleketime gittim ordada doktora göründüm dedi yeni evlisin hormonların yeni oturuyor panik yapma dedi neyse gezdim tozdum kafamı dağıttım evime döndüğümdede hedefledim bir müddet çocuk istemiyorum dedim korunmaya başladık eşim korundu arada korunmayı unutuyorduk bi baktım fena hastalandım ilaç kullanmam gerek neyse içime doğdu hamileyim diye ilaçları atamıyordum gittim adetime 3 gğn kala erken gebelik testi aldım bi baktım silik çizgi .inanmadım falan 3 defa tekrarladım ertesi gğnle beraber elhamdülillah gebeyim ,yani diyorum çok istiyorsanız üstelemeyim üstelemeyince gerçektende oluyormuş,belkide benim pisikoloşikmen olmamıştı evliliğimin 7. Ayında gebe kaldım🤲🤲