dmtturan
Hastaneye giderken ne giydiginizin önemi yok acıkcası.
Giriş yaptığınız an odaya gelip size ameliyat kıyafetleri veriliyor tabi bu dediğim sezeryan için. Sonra sonta takılıyor bazısına ameliyathanede takılıyormuş. Şahsen oda tercihim oldu 2 dogumda’da ameliyathane cok kalabalık oluyor.
Doktorların gelmesi bekleniyor sonra sizi alıp dogumhananeye geçiliyor.
Dogum sonrası
Değerlerim cok düştügü için 1-2 saat kadar yatmıstım kişiye göre değişir tabi bi ton kan vitamin serum verilmişti o yüzden üst değişimi yapamadım yatmak zorundaydım. Sonrasında alt üst pijama giymiştim. Gecelikte aldım ama sezeryan da pijama daha rahat bence.
Dogum sonrasıda geldigim gibi cıkmıstım hamile kot pantolon giymiştim üzerinde hamile gömleği rahat oluyor sıkıntı yok ama bu sefer tercihim eşofman olacak. Hast cık eve gel direk giydir cıkar ugrasmak istemiyorum