Zeyneb99 😥😅😅 ayy ben de oyleydimm ya hamile kaldigimi öğrendim kiz bebek kiz ayakkabisi falan gordum hatta kiz isimleri arastiriyodum cinsiyet icin acele etmedim beklemek istedim ve 17nci haftamda doktora gittim net olmasi icin ve pipiyi gördük 😅 kayinvalidem de kiz etegi gormustu o da hep kiz kiz derdi ama tersi cikmis ruyalarin. 😊 hayirli olsunlar saglikli olsunlar insaAllah 👶