Aryast Aynısını yaşadık 32. Haftamdaydım, çalışamaz raporu almaya gittim doktorum rengin kaçmış dedi ve nstye bağladılar, sancım düzenli çıktı ama bende ağrı yok sancı yok.. Yatışım verildi ciger geliştirici yaptılar, adalata başlattılar serum verdiler kabul etseydim hastanede yatmaya devam edecektim ama beni hastanede olmak basıyor o yüzden imza atıp çıktım. Her üç saatte bir nstye bağladılar hala sancım çıkıyordu en son çıkmadan çatı muayenesine baktılar açılma yok denildi ve çıktım.. 38. Haftamdayım cuma günü kontrole gittim bu zamana kadar hep sancım çıktı.. Çocuğun sertleşmesi sancı olarak nstye yansıyor, bebek gelmek istiyor dedi doktorum çok korktum o gün hayırlısı olsun diye hep dua ettim.. Şimdi 38. Haftadayım doğmasını sabırsızlıkla bekliyorum halaa nstde sancılarım çıkar ama bende tık yok.. Bu arada 32. Haftadan beri progestan ve adalat kullandım daha yeni bıraktım çocuk artık doğabilir dedi diye..