123hh
Epidural olmadım bir genel bir spinal oldum şimdi tekrar gebeyim.
Ama bana saçma geliyor mümkün değil hissedilmesi.
İğne yapıldıgı an belden aşagısı tutmuyor kaldıkiii o an sedyeye ayaklarınızı ordakiler kaldırıyor o kadar his yok yani. Psikolojik bence hissediyorum diyenler