Senacnl Hamileliğinde ödem toplayan annelerim vardır illa 🙁 ayak parmak bileklerim ve ellerim tombik tombik bastırınca resmen içeri çöküyo 😓 bacaklarımda da hissediyorum o ödemi yüzümüz de illa topluyor yani baya su içindeyim 🤣 Doğum sonrası ne kadar süre sonra geçiyor acaba bol su içerek sanırım atabilirim
incinur0102 Senacnl ben ilk gebeligimde 9 kilo aldım.Ama ödem çok topladım.Balon balığı gibiydim.Dogumdan 1 hafta gibi kısa sürede ödem falan gitti
Nurr_22_22 Senacnl 1 haftaya gidiyor doktorum iğne vermişti kan sulandirici ödemin çabuk gider demişti 5 lt su iç demişti o şekilde kısa zamanda gitti
Nhlhmz11 Senacnl ben doğum yapalı 32 gün oldu , totelde 23 - 24 kilo almıştım , ödem de vardı tabi. Ama şimdi hiç hareket bile etmeden sadece 10 kilo fazlaliligim kaldı. Emzirdikce gidiyor , zaten çok su iciyorsun ister istemez .
Senacnl Nurr_22_22 benimde kanım fazla katı dün kan verdim hemşire zorlandı alırken ödemle ilgili mi acaba o durum bilmiyordum
Ozlemytncy1 Doğumdan sonra maksimum 2 hafta içinde emzirerek ve gece terlemeleriyle ödeminiz gidecektir. Bol su için
Ozlemytncy1 Senacnl evet gece terlemeleri ve daha sonra da emzirirken terleme durumu devam eder ama en çok doğumdan sonraki 1 hafta. Uykudan sırılsıklam uyanırsınız