svm9 ben ne gerel var emzircem nasıl olsa diyip almamıştım sonra mastit olunca resmen koşarak gittim aldım pompa benim kurtarıcım oldu bir de ilk zamanlar bebeğinizin midesi küçük olduğu için bütün sütü bitiremiyor sağıp buzluğa koyduğunuzda çok iyi oluyor örneğin emziremeyeceğiniz bir ortama gittiğinizde sağdığınız sütlerden verebiliyorsunuz