Kızlar özelde doktoruma ikili tarama testi yaptırdım temiz çıktı çok şükür. Bir sonra ki kontrolüm 15 Nisan da daha çok var merak ettiğim için birde belki cinsiyeti belki öncesinden söyler diye de yarın yani artık bugun sayılır devlet hastanesine gidicem belki orda da tekrar ikili yaptırırım ve 14+5 haftalık olduk. Sizce cinsiyeti söyler mi birde devlette sonuçlar kaç güne çıkıyor? İkizlere hamileyim 🥰🥰🙏