AybarsveAnnesii Dxxnx Bizden de selamlaaaar 31+2 Ufaktan heyecan ve korkular başladı ve daha hiç bir şeyi hazır değil ne çantası ne de yıkaması ütüsü 🤭🙈
Pamukasln TeacherrMom 34+1 Bende hazırlamadım çantamı ama ağrılarım oluyor arada bu hafta hazirlayacagim
Meltems53 Dxxnx 31+4 kıyafetler yıkandı bugünde ütüye başladım azar azar yapıcam ne kadar zormuş bu minik kıyafetleri ütülemek 🙄 size tavsiyem asla 33 ten sonrasına bırakmayın zar zor yapıyorum valla 🥲
Mervegvn123 Dxxnx 33+0 olarak yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum kızlar birileri çiş torbamı tekmeliyor gibi sizdede oluyormu
Mre Mervegvn123 ben de 33+1 oldum lavaboya gidip gıdım gıdım çıkmasından sinir oluyorum zaten yataktan kalkmak zorken bir de azcık geliyor 😂
Burnumageliyoduslkmsn Mervegvn123 evet bide dalga geçer gibi basıyor çise kalkıyorum çekiyor kendini o baskı gidince ya yapamıyorum yada az yapıyorum oturunca bidaha xjsnjsjs
MayisR 33+6 kıyafetleri hazır yıkandı ütülendi ancak valize yerleşmedi. Erken doğum riskim var bu yüzden bu hafta her şeyi hazırladım eksikleri sipariş verdim bekliyorum. Umarım hepimiz zamanında sağlıkla ve kolayca kavuşuruz bebişlerimize 🙏🏻🌸
Mervegvn123 Mre yalancı sancıların oluyormu canım senınde 2-3 gundur kramplarım arttı sanki her an dogurcak gibi hissediyorum kendimi sonra diyorumki noooo nooo agda yaptırmadın doguramazsınnn🥵
ggunesraa 32 haftadan delirmeye yakınım artık boğazımda bişey varmış hissi sanki boğazımı sıkıyolar acı su geliyor canım yanıyor inadına gece oluyor nasıl geçecek bu ya
Mre Mervegvn123 ahahaah aynısını söylüyorum ne olur diyorum ağdamı yaptırayımm rahat edeyim hayırlısıyla çok takıntılıyım bu konusa 😂😂 belimden bazen vuruyor sonra geçiyor ama nst ye bağlandım bir şey çıkmamıştı
queenmerve 29+5 benim doğum haziranın ilk haftası görünüyor ama ben nedense hep mayısta doğuracakmışım gibi hissediyorum kızlar 😅 Benim gibi olan var mı??
Mervegvn123 queenmerve benım mayıs 16 gözüküyor ama sorana nısan sonu mayıs başı dıyorum nedense en gec mayısın ilk bır kac gununde gelecekmıs gıbı hıssedıyorum yalnız degılsın 🌸
Babybaby12 queenmerve benimde 29+4 bende Mayıs sonu gibi hissediyorum ama haziranın ilk haftası görünüyor şuanda 😂
Tubakasap queenmerve bennn 29+5im kızımla 9 haziran tahmini doğum tarihimiz ama mayısta doğuracağm gibi geliyoo