38+3teyim sabah saat 8de sezaryen olucam Allah’ın izniyle ama heyecandan uyuyamıyorum 🥹🤩🥹🤩
Nurnoyan sağlıkla hemencecik kurtulun ikiniz de🤲🏻🌸
Nurnoyan bendeee ☺️😄
Nurnoyan tam anestezi mi yoksa epidural mi olacaksınız?
Nurnoyan sağlıkla gelsin bebeğiniz inş 🤲🏻🌸