kkadereraslan Kızlar bende egzama problemi var. Aile hekimime gittiğimde bana madefix kremi yazdı. Prospektüsünü okuduğumda göğüs ucu çatlakları için kullanılır yazıyordu. Aranızda göğüs ucu için bu kremi kullanan var mı ?