Selam kızlar, 35. Haftadayım ve 2-3 hafta önce kontrole gittim. Bebeğim hareketli benimde bi şikayetim yok, sadece bi kaç gündür hafif bel ağrım var. Bebeğimi cok ultrasona sokmak istemiyorum. 37. Haftaya kadar durup öyle kontrole gitmek istiyorum (bi aksilik cıkmadığı sürece) sizce bebek hareketleri ve ben normalken yinede gitmeli miyim yoksa hersey normalmidr ?