Benim ilk oğlum 5 yaşına gelmek üzere. Kardeşleri doğduktan 2 ay sonra 5 olacak inşallah. Ben maksimum 4 yaş diyorum. Çünkü 5 te artık çocuk gerçekten bi arkadaş arıyor ve anne ona yetememeye başlıyor. Okula gitse de bu durum değişmiyor çünkü sürekli oyun oynamak istiyor. Ben minimum 3 maksimum 4 yaş düşünüyordum aslında bi yandan da ailede ikiz durumu olduğu için biraz ara vereyim ikiz olursa çok zorlanırım diyordum. Şimdi 2 oğlan daha geliyor nasip olursa. O yüzden 5 yaş olması benim için iyi oldu diyebilirim :) ama genel görüşümü 4 yaştan yana kullanıyorum. 🙏🏻☺️😁 Bir de fazla ara verince insan tekrardan o topa girmek istemiyor çünkü çocuk 3-3,5 yaşından sonra kendi kendine yetebilmeye başlıyor ve anne baya bir rahatlıyor. O rahatlığa geri dönünce yeninden hamilelik ve tekrardan çocuk bakma olayı gözde büyüyor. O yüzden naçizane tavsiyem 4 ü geçirmeyin arkadaşlar 😁