annekuzusu_ canım korkma yat dinlen ağır kaldırma ilişkide bulunma çıkar Allah’ın izniyle bana da öyle dediler 25 ve 28 de kanama yaşadım hemde yogun bi şekilde ama şükür Bebek’te bir sorun oluşmadı kanamayla alakalı, yattım yormadım hatta dışarı dahi cıkmadım 33 de düzeldiğini öğrendim çok şükür insaallahh sende öğrenirsin
Benimde stresli geçti o haftalar ama geçiyor