KLORAKHANIM evet ya bitmiyorduuu 😅 10. haftada başladım nerdeyse ama bitmiyor birkaç şey kaldı
Almadığım gereksiz gördüğüm veya ileri de alırım dediğim seyler de çok yani liste yaptım ama çoğunu listeme yazma gereği duymadım
Listedekiler alıp sildikce rahatliyorum adeta 😂
Bu arada hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hayırlı evlat olsunlar ♥️🤗