Benma ben ikizlere hamileyim 24 haftalık. 4 haftadir her muayenemde 27 28 mm çıkıyor . Masallah cok sukur azalmadı da . Benim de riskim var ama 30 u görürsün dedi doktorum . En ufak bi kısalmada yatışım yapılacak. Cok takmayın tek gebelik ve boyu iyi.