aselirmak3406 Benim oğlum 31 haftalık doğdu hastanenin önerisiyle sma başladık zaten hasanelerde bunu kulanıyomuş ben çok memnun kaldım Aptamil çok gaz ve kabızlık yaptı ama her çocuk farklı oluyo onu deniyeceksiniz