Selam kızlar öncelikle Allah hepinizi bir avazda kurtarsın 🤲 2 ocakta 39+0dım nstde düzenli sancım vardı ama hissetmiyordum rahim ağzı yumuşamış 2 cm açıklığın var eve git sancın olunca gel dedi doktorum eve gittim 39+1de nişanım geldi ama evde sürekli WC’de oturur gibi duruyorum ve squat yapıyordum akşam saat 10 gibi adet ağrısının orta düzeylisi şeklinde ağrım oldu ama gayet iyidim gece 12de yatayım dedim ve ağrımın şiddeti arttı yatmayıp evin içinde yürümeye başladım daha da artmaya başladı sancı girdiğinde yürüyemeyip olduğum yerde kalıyordum hareket edemiyordum saat 1de evden çıktık evde çok bekleyemedim 1buçuktan 2ye kadar nst alttan muayene işi sürdü 4 cm açıklığım varmış geldiğimde 2de yatışım oldu ne kadar bilmem ama bana saatler gibi geldi odada annemleydim sancı olmayınca uyuklar durumda sancı girince dua ettim hep allahım bana güç ver diye sancılarım artmaya başlayınca ıkınma hissi oluşur gibi oldu annem hemşireyi çağırdı hemşire daha erken dedi geldi kontrol etti annemi odadan çıkardı 8 cm olmuşum suyum hala gelmemişti ebe suyumu açtı oğlum içerde kakasını yapmış çok şükür bişey olmamış 04.33te oğlum doğdu kendi sancımla suni sancısız oldu ebelerim çok ilgiliydiler bu arada devlet hastanesinde doğum yaptım ağrı geldiğinde ıkınıp ağrı geçince derin nefes almam gerektiği söylendi ama ağrılarım şiddetli ama kısaydı o yüzden uzun süre ıkınamadığımdan bebeği itmekte zorlandığım için epizyo açtılar ama 8-9 cm e kadar epizyo açılmamıştı hatta epizyosuz olsun diye ebeler çok uğraştı litotomi masasından kaldırıp çömelip demirlere tutunarak ıkındırdılar ama dediğim gibi uzun ıkınamadığım için baş çıkamayınca bebeği riske atmak istemediler 2 buçuk saatte doğurmama ebeler bile şaşırdı ilk doğumum ve 1 buçuk senedir evliyim vajinismusum epizyo içinde 5 dikiş atıldı sabahın 5inde doktorum dikişlerim için doğumhaneye geldi çok ilgiliydiler ebelerin doğum sonrası tentene temasta yaptırdılar devlette doğum yaptım ama özel hastanede doğursam anca bu kadar olurdu allah hepinize benim gibi doğum nasip etsin hiç bişey kolay olmuyor ama travmatik olmadı benim için 🤲☺️