Buseblc27 Normal doğumdan korkuyorum ve olmak istemiyorum son 30 günüm kaldı ve çok tedirgin hissediyorum kendimi napicam bilmiyorum 🥺
Kiwi12 Buseblc27 son 24 günüm kaldı bende korkuyorum ama amelıyattan da d normalde de korkuyorum Allah büyük verır kolaylığını
Tugceasel21 Buseblc27 ay kiz ben 2.ye dogurcam ben bile korkuyorum normal dogumum du ilk buda oyle korkuyorum hala
tubimom Bence sezeryan normalden daha zor o an o sanciyi hissetmiyor olabilirsiniz ama sonrası daha zor geçiyor normalden. Yapabilen normal yapsın bence hemen ayaklaniyorsunuz
Maya01 Buseblc27 ilk çocuğum normaldi sancılar berbat tabiki zorluğu olacak dünyaya bir can getiriyoruz☺️ ama sonra iyiki diyorsunuz.şuan 2.ye hamileyim henüz yolun başındayız ama kısmetse yine normal isterim 5buçuk 6 sene önce yaptım doğumu acısını hatırlayamıyorum tam😅 ama bir tavsiye asla doğum videoları izlemeyin ve korkunç doğum hikayeleri dinlemeyin okumayın benim gibi 🫠
kucukbebek Maya01 Bende 4 yil once normal dogum yaptim 15 saat surdu dogumun, zor kolay degil ama o agrilar nasil unutuluyo anliyamiyorum🤣 insanin aklina kazinmiyo o acilar, dogum yapinca hersey geciyo🤲🏻❤️ Rabbim yardimcimiz olsun insAllah🤲🏻
mucizeyukleniyor Buseblc27 benimde 30 günüm kaldı. ben korkmuyordum doğumdan, takii bu geceye kadar, zaman yaklaştıkça tedirginlik korku çıkıverdi ortaya🤷♀️
Buseblc27 mucizeyukleniyor aynen öyle valla insan ister istemez tedirgin oluyor birde ilk gebelik nolucak nasıl olucakk her yerimi korku sardı
Burrccu Buseblc27 bende korkuyoruummm :) ya itekleyemezsem ya çıkmaz orda kalirsa diye ozellikle😂 doktorum oyle olmaz herturlu ordan cikacak diyor tabi😂 sezeryan yada normal olarak net bisey konusmadik :) dogum sancin basladiginda cati muayeni yaparız eğer bi engel olmazsa normal yaparsin dedi🥰 bende ne istedigimi bilmiyorum ama bi normal diyorum bi sezeryan diyorum😂 cok karmasik duygular icersindeyim :) bi sekilde dogursam rahatlayacağım sanirim😂 36+1 olduk bakalım 🤭
Buseblc27 Burrccu ya aynı duyguları yaşıyoruz inşallah sağlıkla kucağımıza alırız rabbim yardım eder inşallah 🤲
seyda53 Burrccu bende bi ara çıkmayacak sandım ta ki ebe karnıma bastırıp çıkartana kadar😄 her türlü çıkıyo iyi ıkınmak lazım en önemlisi bu🙏🏻
Sevilay_1 Buseblc27 kendinizi hazır hissetmiyorsanız sezaryan isteyebilirsiniz ama unutmayın hepsinin sonunda bebişi kucağınıza alcagınız anı düşün
mucizeyukleniyor Buseblc27 forumdaki pozitif doğum hikayelerini okuyorum sadece, diğerlerini acma bile
Sevilay_1 Buseblc27 bu konu hakkında doktorunuza danışın derim en derin bilgileri o verir herkes için her doğum süreci farklıdır ama siz kendinize hangisini hissediyorsanız onu tercih edin istemediğiniz korktuğunuz şekilde doğum şeklinde tercih etmeyin
Anacemi Buseblc27 ilk doğumum vajinusmusumda vardı 12de sancılarım uzun aralıkla başladı 2de yatışım oldu 4.33te doğum yaptım kolay değildi ama sezaryanda kolay değil 1-2 saat içinde odamı toplayıp bebeğimle ilgilendim sezaryende Malesef kalkamıyorsun şuan iyiki normal diyorum ikinciyide normal istiyorum
Maya01 kucukbebek sabah başladı öğlen doğurdum bende ramazan ayıydı😄 acının kötü seviyede olduğunu biliyoruz ama acının kendisini hatırlayamıyoruz zaman geçtikçe. evrimsel açıdan soyun devamı böyle sağlanıyor demek ki♥️ doğum sonrası yeminler etmiştim ikinciyi asla yapmam diye 😅