Bacılarım 17+1 deyim şu an. Bu zamana kadar hiç zorluk yaşamadım hamileliğimde bulantı vs vs. Maşallah hamilelegim çok güzel gidiyordu. Ama üç gündür biseyler oldu bana. Ayağa kalkamıyorum. Ayağa kalkiyorum 1 dakika sonra dizlerim ciddi anlamda bosaliyo. Bağları çözülüyor sanki. gözlerim de ekran karariyo ve titremeye başlıyorum içten içe. Bu arada bı anda falan kalkmiyorum yani öyle bir şey de değil. Hele bu aksam soğuk soğuk ter attım zangir zangir ellerim bacaklarim titriyo. Migde bulantısı da üstüne vurdu.
Daha önceden eskiden insülin direncim vardı. Acaba onunla bağlantılı olabilir mi. Ya da bu haftalarda böyle şeyler yaşanması normal mi? Daha önce de hiç bu denli miğde bulantıları da yasamadigim için bilmiyorum fazla mi normal mi ? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba? Ona göre korkacam ya da korkmayacam 😅