Kızlar anlayanlar yada başına gelenler yazabilir mi eşimle kromozom analizi yaptırmıştık eşimin sonuçları çıkmamış henüz, benimkinde de
‘Periferik kan kültüründe yapılan kromozom analizi çalışması sonucu 46XX olarak bulundu ‘ diyor
Tabini sabah doktora soracağım ama sonuçları şimdi gördüm iyi mi kötümü anlamadım Google dede bişey bulamadım fikri olan bişey yazabilir mi lütfen