Seval75 evet bende meme reddinden dolayi hastane cantama koymadim, 1 aylik olsun oyle verin dediler gittigim etkinlikteki ebe ve doktorlar. Onlari dinleyecegim :) ilk basta bide emzige alisirlarsa memeyide emzik olarak gorup agizlarinda tutuyorlarmis falan 😂 cok minikler ama cok cok da zekiler minnoslar🤭